Projekty 2. ročník

1. pololetí

1. JOBS I (lekce 5, září, 4 min.)

Vytvořte anglický dotazník a rozešlete jej spolužákům. Zjistěte jaké zaměstnání by chtěli dělat a proč. Výsledky sumarizujte, zpracujte v grafu a předneste před spolužáky.

2. JOBS II (lekce 5, září - říjen, 4 min.) Vyberte 10 povolání a seznamte spolužáky s tím, jaké vlastnosti je potřeba mít, abyste toto povolání vykonával dobře. Jakou vlastnost naopak mít nesmíte?

3. JOBS III (lekce 5, září - říjen, 4 min.)

Udělejte průzkum mezi rodiči/prarodiči/příbuznými. Čím chtěli být, čím byli, čím jsou? Jsou ve své práci spokojeni? Změnili by něco? Mluví Vám do výběru Vašeho povolání? Shoduje se jejich představa s Vaší?

4. AMBITIONS (lekce 5, říjen, 4 min.)

Zamyslete se nad slovem "ambice" a seznamte spolužáky s Vaší definicí/názorem. Je špatné být ambiciozní? Kdo je ambiciozní a proč?

5. WHY TO STUDY? (lekce 5, říjen, 4 min.)

Je středoškolské a vysokoškolské studium v dnešní době zapotřebí? Proč studovat až do 25 let? Není lepší založit "business" na základě "školy života" a neztrácet čas? Není lepší si splnit své sny bez školy než plnit sny svých rodičů? Je vysokoškolák lépe placený a spokojenější ve své práci? Proč/proč ne?

6. THE BEST / WORST JOB (lekce 5, říjen, 4 min.)

Co považujete za nejlepší a co naopak za nejhorší povolání? Proč?

7. JOBS OF THE FUTURE (lekce 5, říjen, 4 min.)

Jaká zaměstnání budou potřebná v budoucnu? Jaká naopak vymizí? Jak se na to připravit?

8. VOCABULARY (lekce 5, říjen, 5 min.)

Připravte aktivity nebo soutěže na procvičení slovní zásoby 5. lekce (ne Kahoot, Quizizz, Quizlet).

9. WORTH A VISIT (lekce 6, listopad, 5 min.)

Které místo podle Vás stojí za to, abychom ho navštívili? Popište ho, ukažte fotografie, příp. krátkou videonahrávku.

10. THE LONGEST JOURNEY (lekce 6, listopad, 5 min.)

Popište Vaši nejdelší cestu. Kam byla, čím jste cestoval, s kým, co se Vám na ní líbilo či nelíbilo? Vyprávění doplňte fotografiemi, příp. krátkou videonahrávkou.

11. PICTURE DESCRIPTION (lekce 6, listopad, 4 min.)

Přineste obrázek nějakého krásného/zajímavého místa a podrobně jej popište. "Běžte i za obrázek".

12. THE WORST PLACE (lekce 6, listopad, 4 min.)

Které místo považujete za ošklivé/nebezpečné ....? Které místo nedoporučujete navštívit a proč.

13. CHRISTMAS (lekce 6, prosinec, 4 min.)

Kam vyrazit na Vánoce? Proč? Nebo je lepší být doma?

14. VOCABULARY (lekce 6, prosinec, 5 min)

Připravte aktivity nebo soutěže na procvičení slovní zásoby 6. lekce (ne Kahoot, Quizizz, Quizlet).

15. PICTURE COMPARISON (prosinec, 4 min.)

Přineste 2 obrázky z různých oslav Vánoce a podrobně je porovnejte. "Běžte za obrázek".


2. pololetí

 1. SHOPPING (lekce 7, leden/únor, 4 min.)

Nakupujete rád? Které obchody navštěvujete, jak často do nich chodíte, s kým nakupujete, jak platíte? Pokud nenakupujete rád, vysvětlete proč a popište zvyky někoho z rodiny, kde nakupuje nejčastěji.

2. PICTURE COMPARISON (lekce 7, leden/únor, 4 min.)

Přineste obrázky 2 obchodů / 2 momentek z obchodů a podrobně je porovnejte. "Běžte za obrázek".

3. HONESTY (lekce 7, únor, 4 min.)

Co je čest? Změnil se v dnešní době význam tohoto slova? Jste čestný? Jak byste trestal nečestnost? Vyplatí se být čestný?

4. MONEY (lekce 7, únor, 4 min.)

Jakékoli zamyšlení nad tímto tématem.

5. CRIME (lekce 8, březen, 4 min.)

Které zločiny považujete za nejzávažnější a jak byste je trestal?

6. DETENTION (lekce 8, březen, 4 min.)

Považujete za rozumné umisťovat mladistvé zločince do výchovných ústavů a ne do vězení? Proč ano/ne? Popište jak probíhá život v takovém zařízení?.

7. VOCABULARY (lekce 8, březen, 5 min.)

Připravte aktivity nebo soutěže na procvičení slovní zásoby 5. lekce (ne Kahoot, Quizizz, Quizlet).

8. DETECTIVE STORY (lekce 8, duben, 4 min.)

Převyprávějte vaši oblíbenou detektivku/kriminální příběh.

9. BLACK CHRONICLE (lekce 8, duben, 4 min.)

Převyprávějte příběh/událost z "černé kroniky".

10. GADGET (lekce 9, květen, 4 min.)

Popište nějaké zajímavé "udělátko". Vyprávění doplňte obrázky, nahrávkou ....

11. GREAT INVENTIONS (lekce 9, květen, 4 min.)

Popište nějaký skvělý vynález. Vyprávění doplňte obrázky, nahrávkou ....

12. MAKING COMPLAINT (lekce 9, květen, 4 min) 

Je pro Vás těžké se omluvit? Kdy je nutné se omlouvat? Jak se správně omluvit?

13. ENGLISH LESSONS (červen, 4 min.) 

Popište hodiny AJ v 1. a 2. ročníku. Co Vám hodiny daly? Co jste se naučil, co naopak postrádáte? Co byste na hodinách neměnil/měnil?

14. SPECIALIZATION (červen, 4 min.)

Jakou specializaci jste si vybral do dalšího studia? Proč? Těšíte se do 3. ročníku? Co od něj očekáváte?

15. SCHOOL EVENT (červen, 4 min.)

Popište některou školní událost, kterou jste prožil na SPŠ. Proč jste si vybral právě ji? Proč Vám utkvěla v paměti? Vyprávění můžete doplnit fotografiemi, videonahrávkami apod.


SPŠ a VOŠ Chomutov

zaleska@spscv.cz

Konzultační hodiny:

čtvrtek 14.15 - 15.00

Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky