Projekty 1. ročník

1. pololetí

1. INTRODUCTION (lekce I, září, max. 10min)

Připravte pro spolužáky jakoukoli aktivitu, při které se budou seznamovat. Vy budete moderátorem akce. Na závěr řeknete něco o sobě a své rodině.

2. LIKES AND DISLIKES (lekce I, září, 3 min.)

Pohovořte o svých koníčcích. Proč jste si vybral právě tyto aktivity? Proč neděláte něco jiného? Komu byste podobné koníčky doporučil?

3. SCHOOL (říjen, 3 min.)

Řekněte nám, proč jste si vybral studium na této škole? Co očekáváte? Jaké to bylo na základní škole?

4. DESCRIBING PEOPLE (lekce I, říjen, max. 10min)

Připravte soutěž: popište několik známých osobností. Spolužáci hádají, o které osobnosti jde.

5. MY FAMILY I (lekce I, říjen, 3 min.)

Popište lidi ve své rodině. Jak vypadají, jaké jsou jejich záliby.

6. MY FAMILY II (lekce I, říjen, 3 min)

Řekněte s kým si ve své rodině nejvíce rozumíte a proč. Jaké jsou vztahy ve vaší rodině?

7. PROBLEMS I (1. lekce, listopad, 3 min)

Popište, jaké problémy mají mladí lidé. Jaké problémy máte Vy nebo Vaši kamarádi? Jak je řešíte? Pomáhají Vám s řešením rodiče a učitelé?

8. PROBLEMS II (1. lekce, listopad, 3 min.)

Najděte v nějakém časopise (anglickém nebo českém) stránku se vzkazy od mladých lidí, kteří žádají o pomoc při řešení svých problémů. Jsou-li vzkazy v angličtině, alespoň 3 přečtěte, jsou-li v češtině, alespoň 2 přeložte a přečtěte. Vyzvěte spolužáky, aby poradili, pak řekněte, jak poradili lidé z časopisu a jak byste poradil Vy.

9. FEELINGS, EMOTIONS (1. lekce, listopad, 3 min.)

Přineste obrázky různých lidí. Popište, jak vypadají, co dělají, jak se podle Vás cítí. Umíte číst lidské emoce? Proč ano/proč ne? Je dobré to umět?

10. MESSAGE IN A BOTTLE (1. lekce, listopad)

Napište dopis (120 - 150 slov), který byste zanechal v lahvi v moři. Dopis přečtěte/namluvte - pořiďte audio-nahrávku.

11. PAINLESS (1. lekce, prosinec, 3 min)

Popište svůj úraz či nemoc. Jak jste se léčil? Co děláte pro to, aby se to víckrát nestalo?

12. HEALTH (1. lekce, prosinec, 3 min)

Co děláte pro to, abyste byl zdravý? Co by měli dělat vaši spolužáci, aby si udrželi zdravý životní styl?

13. LANDSCAPES (2. lekce, leden, 5 min.)

Popište nějaké hezké či zajímavé místo, které jste navštívil, nebo byste rád viděl. Vyprávění doplňte fotografiemi, případně video-nahrávkou.

14. INVITATION (2. lekce, leden, 3 min)

Pozvěte spolužáky na nějaké zajímavé místo. Místo popište a vysvětlete, proč právě tam.

15. VOCABULARY (2. lekce, leden)

Připravte zábavné aktivity nebo soutěže na procvičení slovní zásoby 2. lekce.

2. pololetí

1. ADVENTURE (lekce 2, únor, cca 4 min.)

Převyprávějte dobrodružný příběh. Vyprávění doplňte obrázky, ukázkami z knížek, z filmu apod.

2. ADVENTURE I (lekce 2, únor)

Vymyslete dobrodružný příběh - komiks a vytvořte jej na "Storyboard That" nebo v podobné aplikaci.

3. INVITATION (lekce 2, únor, cca 2 min. + písemná pozvánka)

Vytvořte zajímavou pozvánku. Ústně pak spolužákům řekněte, kam je zvete a proč. Seznamte je s tím, jak jste pozvánku tvořil a co obsahuje.

4. FILMS (lekce 3, březen, cca 5 min.)

Popište svůj nejoblíbenější film (příběh, herci, scény, speciální efekty ...). Zdůvodněte svůj výběr. Doplňte vyprávění ukázkami z filmu či fotografiemi, trailery, upoutávkami apod.

5. ADVERTISEMENT (lekce 3, březen, cca 5 min.)

Vyprávějte o své nejoblíbenější reklamě (produkt, obsah, herci, slogan, hudba ...). Zdůvodněte svůj výběr. Vyprávění doplňte ukázkou.

6. ADVERTISEMENT I (lekce 3, březen, 3 min.)

Sdělte spolužákům proč máte či nemáte rád reklamy. Zdůvodněte.

7. ADVERTISEMENT II (lekce 3, březen, 3 min, 2 - 3 žáci společně)

Vymyslete audio-reklamu a nahrajte ji.

8. VOCABULARY (lekce 3, duben, cca 5 min.)

Připravte pro spolužáky zábavné, neznámé aktivity nebo soutěže na procvičení slovní zásoby 3. lekce (ne Kahoot).

9. VIDEO GAMES (lekce 3, duben, 3 min.)

Zamyslete se nad tím, zda je hraní videoher zdravé či nikoli a porovnejte svůj názor s názorem odborníků. Seznamte s tím, k čemu jste dospěl spolužáky.

10. NEWS (duben, cca 5 min. min.)

Připravte si jakoukoli aktualitu z anglicky mluvících zemí. Seznamte s ní spolužáky a vyzvěte je k diskusi. Diskusi veďte, tzn. vyvolávejte spolužáky, klaďte jim otázky atd.

11. WEATHER (lekce 4, květen, 3 min.)

Pohovořte o počasí v ČR. Srovnejte s počasím v Británii.

12. EXTREME WEATHER (lekce 4, květen, 3 min)

Vyjmenujte různé druhy extrémního počasí. Jeden druh vyberte a podrobně jej popište (zažil jste jej osobně, viděl jste jej ve filmu, jak jste se cítil, jak se chránit apod.)

13.GLOBAL WARMING (lekce 4, květen, 3 min.)

Vyjmenujte různé ekologické problémy. Řekněte, co děláte (nebo mohou dělat jiní), abyste chránil životní prostředí. Použijte i slovní zásobu z učebnice, str. 45.

14. PICTURE COMPARISON (lekce 4, červen, 3 min.)

Přineste 2 obrázky / fotografie. Na jednom bude jakákoli přírodní katastrofa, na druhé klidná příroda, piknik v přírodě apod. Obrázky porovnejte.

15. VOCABULARY (lekce 4, červen, cca 5 min.)

Připravte pro spolužáky zábavné aktivity nebo soutěže na procvičení slovní zásoby 4. lekce (ne Kahoot).

16. OUR SCHOOL and ENGLISH (červen, 3 min.)

Popište výuku angličtiny v 1. ročníku. Srovnejte ji s výukou na ZŠ. Řekněte co se vám líbilo/nelíbilo, co byste změnili, přidali atd. Můžete pohovořit i o jiných předmětech a o celkovém dojmu ze studia na SŠ.

SPŠ a VOŠ Chomutov

zaleska@spscv.cz

Konzultační hodiny:

čtvrtek 14.15 - 15.00

Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky