Projekty 3. ročník

1. pololetí

1. INTRODUCTION (září, max. 10 min.)

Připravte pro spolužáky jakoukoli aktivitu, při které se budou seznamovat. Vy budete moderátorem akce. Na závěr řeknete něco o sobě a své rodině.

2. HOLIDAYS (lekce I, září, 3 min.)

Pohovořte o svých posledních prázdninách. Vyprávění doplňte fotografiemi, videonahrávkou apod.

3. HOLIDAYS II (lekce I, říjen, 3 min.)

Pohovořte o prázdninách svých snů. Na závěr připravte pro žáky nějaký zajímavý dotazník s tématem "prázdniny". Další hodinu seznamte třídu s výsledky dotazníku.

4. CARS (6. lekce TE, říjen, 3 min.)

Automobil - sen téměř každého muže. Jaký je váš vysněný vůz? Popište jej, zdůvodněte výběr.

5. GENERATIONS (1. lekce, listopad, 3 min.)

Pohovořte o Vaší rodině a představte všechny generace. Jaké mezigenerační vztahy panují ve vaší rodině? Co se Vám nelíbí na starší generaci (rodiče, prarodiče) a co naopak na členech rodiny, kteří jsou mladší než Vy? Co na nich naopak obdivujete?

6.GENERATIONS II (1. lekce, listopad, 3 min.)

Proč si lidé různých generací většinou nerozumí? Jak to změnit? Co byste konkrétně navrhl Vy? Jsou mezigenerační "pnutí" stejné ve všech státech?

7. HOW TO HANDLE PARENTS (1. lekce, listopad, max. 10 min.)

Připravte plakát/příručku s návodem, jak na rodiče, kteří Vás příliš tlačí do věcí/činností, které nechcete dělat. S příručkou/plakátem seznamte spolužáky a staňte se moderátorem jejich diskuse - souhlasí s Vámi nebo ne? Mají v tomto ohledu i oni nějaké zkušenosti?

8.  BIKES  (5. lekce TE, listopad, 3 min.) 

Jezdíte rád na kole? Proč ano/ne? Popište podrobně kolo, se kterými částmi jsou největší problémy? Jak udržet kolo v dobrém stavu? Je nutné používat při jízdě bezpečnostní prvky?

9.  VOCABULARY (6. lekce, prosinec, cca 5 min)

Připravte aktivity nebo soutěže na procvičení slovní zásoby 6. lekce.

10. VOCABULARY (6. lekce TE, prosinec, cca 5 min)

Připravte aktivity nebo soutěže na procvičení slovní zásoby k technické angličtině.

11. INVENTIONS  (7. lekce TE, prosinec, cca 3 min) 

Připravte jakoukoli prezentaci na dané téma.  

12. LEISURE TIME (2. lekce, leden)

Připravte zajímavý dotazník (písemně, on-line ...), jehož výsledky ukážou, jak Vaši spolužáci tráví volný čas (dotazník nesmí být okopírován, předpokládá se Vaše vlastní iniciativa). Zkuste odhalit zajímavé koníčky, aktivity. Další hodinu seznamte třídu s výsledky. Co dělají spolužáci ve volném čase nejčastěji? Co naopak dělají málo nebo vůbec a přitom by to rozhodně dělat měli.

13. EATING OUT (2. lekce, leden, 3 min)

Doporučte spolužákům a učiteli nějakou dobrou restauraci/hospodu/fast-food... Zdůvodněte svůj výběr. Vyprávění doplňte obrázky, fotografiemi jídla ...

14. BLOG (2. lekce, leden, 3 min)

Máte svůj vlastní blog? Sledujete nějaký zajímavý blog? Informujte o tom.

15. GPS (2. lekce, leden, 3 min)

Sbíráte cache? Jste nadšený geocacher? Pohovořte o svém koníčku.

2. pololetí

1. SPORT (lekce 2, únor, kvíz cca 3 min. + zhodnocení cca 3 min. )

Připravte pro spolužáky kvíz / dotazník o sportu. Doma jej vyhodnoťte a další hodinu nás seznamte s  výsledky a s vlastním komentářem

2. SPORT I (lekce 2, únor, 3 min.)

Přineste obrázek / fotografii nějaké sportovní aktivity a obrázek podrobně popište. Nezapomeňte "jít i za obrázek".

3. FOOD (lekce 2, únor, 3 min.)

Připravte vyprávění o tradičních českých pokrmech. Vyprávění doplňte fotografiemi.

4. FOOD I (lekce 2, únor, 3 min.)

Připravte vyprávění o tradičních anglických a amerických pokrmech. Vyprávění doplňte fotografiemi.

5. FOOD II (lekce 2, únor, 3 min.)

Seznamte nás s nějakým rodinným receptem. Popište postup, používané ingredience ...

Přineste "vzorek" na ochutnání, nebo alespoň fotografii. Vysvětlete, proč jej tento recept váš oblíbený.

6. HUMAN BODY (lekce 3, březen, 3 min.)

Vyhledejte informace o zvláštnostech lidského těla a seznamte nás s nimi.

7. BODY LIMITS (lekce 3, březen, 3 min.)

Vyhledejte informace o limitech lidského těla a seznamte nás s nimi. Vyprávění doplňte video-ukázkami.

8. VOCABULARY (lekce 3, duben, cca 5 min)

Připravte pro spolužáky zábavné aktivity nebo soutěže na procvičení slovní zásoby 3. lekce za pomoci aplikace Wordwall.

9. BODY CLOCK (lekce 3, duben, 3 min.)

Máte v sobě lidské hodiny? Jak se "hlásí"? Souhlasíte se změnami času (letní / zimní), nebo byste nechali jen jeden čas? Pohovořte na toto téma.

10. HOMELESSNESS (lekce 4, květen, max. 10 min.)

Znáte nějakého bezdomovce? Vžijte se do "jeho kůže". Popište "svůj" den, pocity atd. Vyvolejte mezi spolužáky diskusi na toto téma a "řiďte" ji.

11. ALTERNATIVE LIVING (lekce 4, květen, max. 10 min.)

Přineste krátkou videonahrávku o alternativních typech bydlení (na stromě, v hausbótu ...). Nahrávku doplňte vlastním komentářem a názory.

12. IMAGINARY SITUATION (lekce 4, květen, cca 5 min.)

Vytvořte zajímavou imaginární animaci.

13. IDEAL HOUSE (lekce 4, červen, 3 min)

Vyprojektujte svůj ideální dům. Projekt ukažte spolužákům, dům podrobně popište a zdůvodněte, proč chcete právě takový dům.

14. VOCABULARY (lekce 4, červen, cca 5 min)

Za pomoci aplikace Word Cloud připravte pro spolužáky procvičení slovíček 4. lekce.

15. OUR SCHOOL and ENGLISH (červen, 3 min.)

Popište výuku angličtiny ve 3. ročníku. Srovnejte ji s předchozí výukou. Řekněte co se vám líbilo/nelíbilo, co byste změnili, přidali atd. Můžete pohovořit i o jiných předmětech a o celkovém dojmu ze studia na SŠ.

SPŠ a VOŠ Chomutov

zaleska@spscv.cz

Konzultační hodiny:

čtvrtek 14.15 - 15.00

Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky