Prémie 1. ročník
První pololetí
1. SCHOOL (září -říjen, cca 10 min., 1 žák) Za pomoci video-nahrávek, obrázků a dalších materiálů představte jakoukoli střední školu v Británii či USA. Co se Vám na ní líbí/nelíbí. Chtěl byste na ní studovat? Proč?
2. DESCRIBING PEOPLE (1. lekce, listopad, cca 10min, 1 -2 žáci) S podporou dataprojektoru, počítače a dalších ICT pomůcek připravte pro spolužáky soutěž v poznávání osobností. Může to být soutěž typu "Milionář, Bingo ...". Vy jste moderátor/-ři.
3. PAIN (1. lekce, prosinec, cca 10 min., 1 žák) Co je to bolest? Proč ji cítíme? To vše vysvětlete a přidejte nějaký příběh -převyprávějte jej nebo promítněte a pak popište vlastními slovy.
4. LANDSCAPES (2. lekce, leden, 10 -15 min., 3 žáci) Uspořádejte společně se 2 spolužáky cestovní veletrh, na kterém budete propagovat a nabízet zájezdy na krásná a zajímavá místa.
5. ADVENTURE (2. lekce, leden, max. 10min, 1 žák) Pozvěte spolužáky knějakému dobrodružství. Pozvánku doplňte obrázky, video-ukázkami, nahrávkami apod. Spočítejte, kolik spolužáků se nechalo přesvědčit, zjistěte proč a co je zaujalo.6. READING (celé 2. pololetí, libovolný počet žáků, cca 10 min.)
6. READING (celé pololetí, 2 žáci)
Přečtěte jakoukoli knihu ze školní knihovny (kabinet 104) a stručně před třídou prezentujte obsah knihy a autora. Řekněte, co se Vám na knize líbilo, zda Vás zaujala. Nakonec přečtěte krátký úryvek.
7. TEXTBOOK (celé pololetí, 2 žáci)
Řekněte, zda se Vám líbí učebnice angličtiny a proč/proč ne. Co všechno vní najdete, co se Vám nejvíc líbí/nelíbí? Co byste změnil, doplnil? Jaká je v porovnání s učebnicemi na základníškole.
1. READING (celé pololetí, 2 žáci)
Přečtěte jakoukoli knihu ze školní knihovny (kabinet 104) a stručně před třídou prezentujte obsah knihy a autora. Řekněte, co se Vám na knize líbilo, zda Vás zaujala. Nakonec přečtěte krátký úryvek.
2. TEXTBOOK (celé pololetí, 2 žáci)
Řekněte, zda se Vám líbí učebnice angličtiny a proč/proč ne. Co všechno v ní najdete, co se Vám nejvíc líbí/nelíbí? Co byste změnil, doplnil? Jaká je v porovnání s učebnicemi na základní škole.
3. VOLUNTEER (celé pololetí, všichni žáci)
Používáte ve svém volném čase angličtinu? Zpíváte anglicky s kapelou? Chodíte na kurz angličtiny? Překladáte komiksy s angličtiny? Jakákoli takováto prokazatelná aktivita vám může získat dobrou známku.
4. FILMS (březen - duben)
Přehraj svým spolužákům kousek svého oblíbeného filmu a ukázku doprovázej komentářem v angličtině.
5. WEATHER FORECAST (květen - červen)
Představ si, že jsi televizní hlasatel ("televizní rosnička") a komentuješ předpověď počasí. Pořiď videonahrávku a přines ji do školy.
3